lørdag den 26. juni 2010

Sad, worn out and tired...

Jeg har været lidt mærkelig de sidste dage. Som om der er er et eller andet der trykker mig og jeg kan ikke helt finde ud af hvad det er. Måske er det fordi jeg snart har et halvt års konstant arbejde foran mig, og at jeg desuden er blevet frarøvet den afdeling jeg først var lovet...

Eller også er det fordi mette tager til Ålborg og Rikke tager til Kbh... Lidt mærkelig at man ikke kan være tæt på sine bedste veninder længere... Det kan også være lidt fordi jeg har set rigtig mange folk nede i byen i dag der er på vej til Roskilde... Jeg vil så gerne afsted! Øv øv.. Men jeg har givet hånd med Nat på at vi tager afsted næste år. Nu kan jeg vidst heller ikk tillade mig at udsætte det længere.

Er også ved at finde mig til rette i den nye hýbel. Lige nu sidder jeg i vindueskarmen og kigger lidt ud i haven. Det er fint nok at bo sammen med andre. Men man skal alligevel lige vænne sig til at dele både køkken og bad. Derimod er jeg så glad for mit værelse. Det er jo større end den gamle lejlighed var i sig selv.

Lige lidt billeder af en kjole jeg købte for 75,- da sommerudsaglet begyndte. Håber jeg får den brugt, selvom den er meget piget.

Jeg fik også penge af bedstemor pga. mit bachelor resultat, så dem har jeg brugt på nogle sommersandaler. Jeg havde jo ingen, så det var skønt at kunne købe nogle, der sad ordenligt, med god samvittighed.




Udsigt til haven fra hvor jeg sidder


Hører The Streets...





GB: It's been a weird couple of  days.. I've not been feeling completely like myself lately and I cannot really figure out the reason for me feeling like this. Maybe it's because it's because I feel I'm missing out on a huge experience by not going to Roskilde. Maybe it's because I know that my two best friends are moving very far away, and to two different destinations.
Just sitting in my window looking out in the garden and listening to the streets - 'blinded by the lights' and 'dry your eyes'.
I'm working this weekend, so I'm staying in tonight.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar