tirsdag den 22. juni 2010

Mowed my first lawn today!

Ja, tro det eller ej, men jeg har slået græs for (vidst nok) første gang i mit liv i dag. Hjemme hos mor, i de go'e gamle dage, var det nemlig altid lillebrors pligt at torturere plæneklipperen mens jeg tømte opvaskeren.

Men i dag var det min tur. Og da jeg jo lige er flyttet ind i villaen hos de andre piger, så må jeg hellere følge skemaet, selvom plæneklipperen er fra middelalderen, og virkelig svær at få i gang! Det gik da...

Er næsten kommet på plads i mit nye hjem, og viser gerne lidt billeder af værelset...




Desuden et billede af min smukke kamera-elskende niece der var på besøg i søndags.



Sov godt alle sammen



GB: I mowed the lawn today, for probably what is the first time in my life. It just wasn't one of my chores when I lived with my mom back in the days, but today I did it, even though the lawn mower is from the Middle Ages and weighs a tonne.
Also wanted to show a bit of my room.. Nothing big, nothing fancy... And a pic of my beautiful niece who visited this sunday.

Good night to y'all

Ingen kommentarer:

Send en kommentar