lørdag den 19. juni 2010

Bryllup!

Først vil jeg lige sige undskyld for mit fravær grundet BA-aflevering. Blev godt tilfreds med resultatet og det skulle jo fejres både lidt mandag og meget torsdag! Har nu en bachelor grad i erhvervssprog engelsk og tysk.

I dag skal jeg være stemningsfotograf til min bedste venindes mors bryllup. Der er lidt pres på, men jeg er sikker på det bliver godt!

Jeg kan heller ikke skrive så meget i dag, for jeg skal være klar i kirken med udstyr om et par timer. Så en ca. 13 timers hygge-arbejdsdag er foran mig.

Min søster og niece kommer hjem til min mor imorgen, så det gør jeg derfor også. Glæder mig til at se dem, da det er så lang tid siden.

Hav en dejlig lørdag!




GB: Today I am going to take pictures at my best friend's mom's wedding, and I'm so excited!
Have a nice saturday!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar