fredag den 11. juni 2010

Music and blog pics

Ny musik! Jeg vil anbefale folk, der godt kan li', Ginger Ninja og elektroniks musik i den stil, at tage et kig på Raw Man  på myspace. Han har lavet en rigt fed sang med Blanche der hedder Rock n' Roll. Hør den her. Der er rigtig meget gang i den!

I dag har jeg forberedt forsvar, og øvet mig et par gange. I aften skal jeg hygge med schweizer Mette og måske have en øl på esco bagefter. Øver hele dagen imorgen og søndag for at få det hele hundrede procent rigtigt! Glæder mig så meget til at få det overstået og få sommerferie!
Mor er kommet hjem fra ferie med Henk, så jeg glæder mig til snart at se hende igen. Jeg skal også flytte i næste uge. Det bliver nok enten tirsdag eller onsdag. Jeg får nøglen tirsdag, så nu ser vi. Vil gerne gøre det hurtigst muligt.
- Out

From weliveyoung.blogspot.com

from thekillingmoonconfused.blogspot.com


GB: I want to recommend a new artist I've found on myspace. I listened to a couple of his songs, but the one that caught me the most was Rock n' Roll produced with Blanche. I really like it and think it could be a great summer hit if the radio was interested in playing it. Well, today today I've been practising my oral defence for monay afternoon. I'm soooo nervous, but hopefully I'll survive.
Gonna relax with Mette tonight, to get my mind on something else.
Have a nice Friday evening!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar