mandag den 21. juni 2010

Inspiration?

Jeg er lige kommet tilbage efter en weekend i Ejtrupholm. Brylluppet i lørdags var smukt og festligt, og jeg stoppede først med at tage billeder kl. 03.20 om natten.

Nu er jeg tilbage i Århus og prøver at indrette mit værelse. Alle problemer er ikke løst endnu, men det kommer nok med tiden.

Indtil videre har jeg fået puttet et par gamle ting ind blandt det nye. Det ser ret godt ud. Min grammofon minder meget om denne her:


Desuden synes jeg disse ting er virkelig smukke.. Og overvejer da også at bestille et par ting fra nettet.
Sov godt allesammen




GB: Just got back from a weekend in my hometown. The Wedding on Saturday was beautiful and fun and I did not stop taking pictures until 3 am. Now I'm back in Århus, and looking for inspiration to decorate my new room. I really like the posted things and I'm thinking about ordering some of them from the internet.

Good Night Everyone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar