mandag den 28. juni 2010

Just a polaroid project

Jeg har et polaroidkamera. Men det er efterhånden virkelig svært at få fat i polaroid film. De er jo gået af markedet, så jeg håber snart at et nyt firma vil købe ideen igen og få dem tilbage på markedet. Men indtil da må jeg nøjes med mine hjemmelavede (og photoshoppede) udgaver af polaroidbillederne:

Synes egentlig selv at effekten ligner meget godt. Det har nu også taget mig 45 min at få det til at ligne et gammelt billede. Men nu kender jeg jo proceduren... I vil helt sikkert se flere af denne slags hehe.

Nat nat herfra




GB: I have a Polaroid cam, but the films have been taken of the market, so I tried to create mig own polaroid effect in psd... I actually think it looks pretty darn much like a real one. You'll be seeing plenty of these in the future hehe.

Sleep tight

Ingen kommentarer:

Send en kommentar