mandag den 26. juli 2010

B-day update and cool styles

Har været rigtig dårlig til at blogge, da jeg har holdt fuldstændig fri fra alt muligt! Nu kommer jeg lige så stille i gang igen...


Fødselsdagsfesten i lørdags var helt igennem kanon. Alle kunne med hinanden, og vi hyggede os bare så meget. Desværre blev festen stoppet kl. tolv da én af de sippede naboer ikke kunne klare at vi stod udenfor og røg fra tid til anden. Det var sådan set det eneste problem, for vi var ikke ude i haven, musikken var forholdsvis lav og vi dansede ikke engang.

Jeg ved godt hvem der klagede, og det viste sig at det er den samme hver eneste gang. Det pisser mig lidt af at folk på denne gade har så små sko på! Nå, men festen fortsatte bare i Schweizer mettes lejlighed, og så tog vi i byen da vi synes der sku ske noget mere.

En vildt god aften med dejlige mennesker!

Af mette og rikke fik jeg dette skønne hvide tæppe fra ikea (på billedet er det gråligt, men mit er altså hvidt):
Af uni-pigerne fik jeg et par grønne safari shorts, et par sorte ballarinaer og en fed rock-agtig halskæde! Her, et billede af mine nye shorts og halskæden:



Derudover fik jeg de fedeste Mads Nørgaard briller af gym pigerne! De kan foldes helt sammen, hvilket jo er skide smart til festivaler, så man bare kan folde dem i lommen når man skal nikke med til al musikken.

Jeg er mega træt, for jeg har jobbet i dag og derefter prøve opslået vore skanderborg telt i haven. Desuden gik Mette og jeg for sent i seng igår, så jeg lider igen af søvnmangel. Derfor vil jeg prøve at gå i seng.
Lige et par billeder af nogle fede outfits:











GB: The b-day party was a huge success. Even though we had to go to Mette's apartment after 11.30 pm because one neighbour complained about the people who were standing outside smoking. A huge exageration I think! Nobody was noisy at all, so I guess the certain neighbour just wanted to get to me. What a shame, since my guests behaved very nicely! Well, just wanted to drop in to show you some of the gifts I got saturday. Off course i got a lot from my family as well, but there is so much that I'll write about it tomorrow instead.
I'm off to bed. Gotta go to work in the morning. Nighty nighty!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar