lørdag den 17. juli 2010

So he ordered this vacation...

Nick bestilte ferie for et par dage siden... I torsdags afslørede han hvor vi skal hen. Vi skal på tre dages wellness ophold på hotel viking i Sæby! Jeg glæder mig så meget! Det har været ret dyrt for ham siger han, men det virker han til at være ligeglad med denne gang hehe.
Det trænger vi virkelig til. Jeg glæder mig så meget!

Torsdag var brormand på besøg, så vi gik lange ture, shoppede (han shoppede, jeg var med hehe), og hørte jazz en hel aften. Virkelig en god og hyggelig dag! Her er et par billeder fra aftenen:



Desuden købte jeg denne fede retro tee i 'dengang' til 100,-



Det minder mig om at jeg altså også snart skal besøge maiken og jesper..

I dag pakker jeg til turen for vi skal afsted imorgen og tre dage frem! Så mens de andre er til en regnfuld grøn koncert her i Århus, så går jeg og hygger herhjemme med en kop kaffe.


God weekend til alle!




GB: Mark, my brother visited me thursday, and we shopped, walked and listened to jazz all day. A great and fun day with ma lil bro;-) Today I'm packing... For what? I'll tell you. Nick ordered three days' stay at a wellness hotel in Sæby by the ocean, and I'm love him for it! This is exactly what we need to recharge for the next weeks of work. So we are leaving tomorrow and coming home again on tuesday. Then I'm gonna shop for my b-day party on saturday. A lot of stuff is still missing. It's gonna be great!


Enjoy your weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar