onsdag den 14. juli 2010

I love 'not common people'

Not common people er en blog der hver dag fremhæver ukendte og upcoming fotografer. De skriver om deres inspirationskilder, hvordan de startede og hvordan de ser sig selv i fremtiden. Jeg elsker denne blog da den også inspirerer mig til at tage nye billeder med en anderledes vinkel end hvad jeg plejer. Fremover kommer jeg nok til at fremhæve et par fotografer som jeg kan lide. Her er eksempelvis er par af Sasha Bojkos billeder:







Se mere på notcommonpeople.blogspot.com

 
Idag var jeg nede at høre jazz med Nana, p, nat og nynne. Rigtig dejligt musik, man bare kan sidde og hygge sig med. Nu skal jeg se film, slappe af og imorgen- sove længe! Så kommer mark omkring kl. 12 og så skal vi chille resten af dagen.

Forresten, hør lige det her med kirsten and marie: Det er fantastisk!

Desuden er det bedste sommernummer lige nu detter her med Treefight for sunlight 'facing the sun'.


Take care all og nyd vejret mens det varer





GB: I love the 'not common people' blog. It emphasises upcoming photographers and focuses on the odd and different perspective in the art of photography. I love being inspired by these unknown photographers and reading about the artists and how they started.
Today I was enjoying jazz again down town with some of the girls.
Listen to these songs by Kirstin and Marie and Treefight for sunlight. They are amazing for a great summer day!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar