søndag den 11. juli 2010

Looks of the day

Har været lidt hung over idag... Var til super fed sommerfest i risskov igår, og den sluttede først kl. 6 om morgenen så idag har været lidt hård, varm og underlig.

Var nede i byen her til aften og hygge med P og Nynne og høre lidt jazz nede på klostertorv. Der er jazzfestival en uge frem og det bliver bare så hyggeligt, og det fede er at de fleste koncerter er gratis!

Jeg skal skynde mig i seng for imorgen skal jeg arbejde og derefter male hele den gamle lejlighed.

Lige et par looks jeg digger her til sommer:

Det følgende billede synes jeg bare var fest, og havde nogle gode sommerfarver.

Desuden ved jeg ikk helt hvordan jeg har det med strømper i stiletter hmm (billedet nedenfor)... Men det ses meget på andre blogs rundt omkring.
 



Musik info: By the way, så er der snart Grimfest i Brabrand og der kommer faktisk noget fedt musik! Eks. Bikstok røgsystem og DJ Papfar, Turboweekend, Raunchy og Bo marley, og det var bare lige dem jeg kunne huske... Glæd jer! Det koster kun 295 for alle tre dage d. 29-31. Juli.

Gotta go!


GB: Today was a weird and rough day... The reason for that is that I attended at a summer party yesterday which was great and awsome and continued until 6 am in the morning. So I was a bit hung over today, but I survived with a trip down town enjoying great jazz music and optimal company! I just wanted to update with a couple of summerlooks I like.
By the way, in the end of July there´s a festival called 'Danmarks grimmeste festival' in Århus. Translated it means 'Denmark's ugliest festival' and ít takes place from 29-31 of July. I would recommend everyone to go and experience a festival different from others. Gotta get to bed now. I'm off to work at 6 am in the morning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar