onsdag den 7. juli 2010

Who IS he?

Far var her i dag. Han ville lige pludselig køre herop for at lave min dør i den gamle lejlighed, nu når han havde fri fra arbejde. Så nu er det ordnet, og det kan overhovedet ikke ses at jeg (dum og meget naiv) troede at jeg kunne grille på den franske terasse uden at skade min glasdør. Det viste sig at det blev alt for varmt og at glasset derfor sprak. ØV! Øv, men for fanden, hvor dum kan man være hva! SÅ dum åbenbart!

I aften sku jeg have været med nat ude at få en lille øl, men glasskiftningen trak ud, så jeg blev nødt til at droppe det, og hygge mig herhjemme i stedet. Får et lille glas vin under fodboldkampen tyskland-spanien. Det trængte jeg altså lige til...

Jeg sad på nettet igår og faldt over denne skønhed! Og nej det er ikke en kvinde, som man jo plejer at forinde med ordet 'skønhed'. Nej det er denne unge svenske blogger/sanger/model. Jeg ved ikke rigtig hvordan han er blevet så kendt, om det er for hans sangstemme, eller hans modella udseende, men på trods af hans purunge udseenden, så ER han da bare skøn!










Han blogger om sine hverdage, hvilket tøj han elsker, hvad han synger om og hvad han elsker. Han virker meget fri og giver udtryk for at han hviler 100% i sig selv. Og så er han sgu ret flabet at se på hehe. Læs hans blog her.




Mine hverdage går lige nu med arbejde og istandsættelse af den gamle lejlighed. Jeg mangler at rengøre det store rum, og så mangler jeg sådan set kun at male. Det regner jeg med at gøre mandag i næste uge. Håber jeg får mere tid til hygge-aftaler i næste uge, for det her er simpelthen for kedeligt. Hehe vi var færdige i lejligheden kl. 20 så jeg fik toast til aftensmad. Røvssygt.

Jeg vil surfe lidt mere på nettet. Måske dukker der flere billeder op i løbet af aftenen. Medmindre jeg går i seng.






GB: Today my dad came to Århus to fix the door in my old apartment. The window in it was broken, so it had to be done before I officially turn the apartment over to the owners. It took a while, so I had to cancel mý evening plans of having a nice cold beer with Nat down town. But it's probably good that stayed at home by myself considering that i have to work again tomorrow.

Yesterday a came across a blog of Andreas Wijk from Sweden. Such a beautiful boy. Follow the link, and read more about him here. However, he writes in Swedish. Now cheer for the spains this evening;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar