mandag den 5. juli 2010

A cup of coffee on the windowsill

Leder efter en form for miniferie til nick og jeg på nettet. Bare et pat dage med overnatning og hygge et andet sted end hvor vi plejer at være. Håber det kan lade sig gøre, for vi trænger til lidt alene tid, nu når der går så lang tid mellem vi ses.

Vi var jo på fisketur med far og elsebeth. Jeg tog dette billede i lørdags, og jeg synes motivet er perfekt til polaroid lay-out'et.


Daddio in fashionable shorts and willies!

Hmm, sidder i vindueskarmen og drikker kaffe mens jeg skiftevis fokuserer på Californication og miniferier på nettet. Gider ikke arbejde imorgen, men pengene er jo gode...

Og her er bare noget jeg prøvede en eftermiddag hvor jeg ikke vidste hvad jeg sku lave:






GB: Looking for mini holidays and cruises on the internet. Nick and I need some time alone this summer, since he's been working while I'm  having days off....
Took a photo of dad saturday and I thought it would fit perfectly into the layout of a polaroid because of the motive.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar