onsdag den 24. juni 2009

70%!!!






Så er der gang i udsalget hos Dyrbeg/Kern! Jeg har dog ikk smidt rundt med pengene derinde endnu, men har sendt nogle ønsker ud til folk (jeg har jo snart fødselsdag), som jeg håber de vil følge.



Jeg har kigget rigtig meget på ringe, og nogle af dem er her:



Jeg var nede ved den permanente igår sammen med kasper óg se bål. Det var sgu hyggeligt. Bagefter kiggede vi på både i lystbådshavnen og tullede lide så stille hjemad. Håber der kommer mange flere af sådanne aftener, med rolig sommerhygge.
Den anden da jeg surfede lidt, fandt jeg denne side med fantastiske sommerkjoler til billige penge: forever21.com
Mange af kjolerne koster kun 130kr! Og mindre! Så jeg vil helt klart opfordrer folk til at kigge derind. Jeg har ikke købt noget nyt i denne uge, fordi det var meningen jeg skulle have en tatovering, så jeg havde gemt de fleste penge til det i stedet for shopping. Han aflyste dog fordi hans kone pludseligt skulle føde. Men har fået en tid igen d. 21. juli. Vil bare have den hurtigst muligt. Har jo villet have den i 2 år nu.. Tålmodighed er en dyd.
Der sker nok lidt mere herinde i næste uge, for der går jo penge ind på onsdag;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar