lørdag den 6. juni 2009

By night køb og overspringshandlinger

Her er lidt billeder af hvad jeg fik købt i torsdags til Århus by night.

Et par ørenringe sat ned fra 39 til 20 kr. De skinner rigtig meget i solen.

En lang sort top/kjole men gennemsigtige tværstriber. Jeg vil nok helst bruge en lang top indenunder i en anden farve såsom grå eller hvid da den er ret gennemsigtige. Den er også rigtig god med leggins indenunder (til afslapning) eller slimfit jeans. Jeg tror jeg kommer til at bruge den rigtig meget med min cowboyskjorte. Sat ned fra 129 til 65kr. En hvid lang , også lidt gennemsigtig, top der både kan puttes ned i shorts eller bruges som oversize top til det samme. Denne kostede 50 kr.
Det er tydeligt at se at jeg har gået efter sommerting. Jeg mangler også virkelig. Tror jeg er ved at være der nu. Alle tre ting er fra bikbok da de havde 50% på alt.
I aften er der reunion med folkene fra 3.g Og for at være helt ærlig, så gider jeg ikke rigtig. Snakker stadig med dem jeg har lyst til at se, men resten betyder jo ikke noget for mig længere. Jeg tror jeg tager toget hjem sammen med rikke kl. halv tolv og tager i byen med dem fra århus. Dem man ved er ens venner i stedet for overfladiske personer der lader som om de kan li én. Årh jeg gider ikk flere timer med "hvad laver du så nu, og hvad skal du senere" og "Ej bor du i Århus, det havde jeg aldrig troet om dig. Sådan en lille landsbypige"... hold nu kæft altså.
Kan bare se det for mig.
Tror nok bare jeg tager den sorte sommerkjole jeg købte forrige uge på, sammen med den grå blazer eller noget. Og nok et par flade ballarinaer. Gider ikke gøre så meget ud af det.
Min mor ska opereres på mandag når jeg ska til eksamen. Er ret bekymret og træt af at jeg ikke kan være der og holde hende i hånden. Det er heldigvis kun en lille halsoperation, men den tager flere timer. arg...
Nå, jeg må hellere komme tilbage til læsningen. Laver overspringshandling på overspringshandling... Så nu går den ikke længere.
På gensyn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar