lørdag den 27. juni 2009

Et lille projekt




Sidder her i aftentimerne, og blev lidt inspireret af nogle ballarinaer jeg så på nettet. Synes jeg ville hive nogle sorte flats frem, som jeg stort set aldrig bruger. Jeg ville pynte dem lidt, så jeg nu VED jeg kommer til at bruge dem meget mere. Jeg er mega vild med nitter, og har egentlig altid været det. Så jeg har en masse gamle nitte armbånd jeg måske kunne bruge til noget, fra mine lidt punkede dage.




Jeg løsnede simpelthen bare nitterne fra bagsiden af armbåndet og stak nogle huller i skoene hvor de skulle være. Så blev de sat i, og klem fast.

Simple as that.






Her er det færdige resultat og jeg er ret tilfreds. Jeg tror faktisk jeg klipper remmen af, da det er lidt pænere.
Nick ringede forresten og fortalte at han har fået tilbudt et job i et vagtfirma, hvis han tager et 3-ugers kursus først. Det vil han selfvølgelig meget gerne, så han takkede ja, og fandt ud af at kurset er her i Århus. Han regner så med at skulle bo hos mig i de tre uger, så det bliver lidt spændende at se hvordan det kommer til at gå, især taget i betragtning at min lejlighed kun er 28 m2 hehe. Men det bliver sgu rart at få ham lidt tættere på.
I dag har jeg arbejdet, og ligget på græsset med P og Anette resten af eftermiddagen. Rigtig lækkert.
Arbejde igen imorgen og lidt sol med en bog og skøn rock i ørerne tror jeg.
Hav en hyggelig aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar