mandag den 6. juli 2009

De sidste par dage

har været ret hårde. Altså weekenden... Den har egentlig kun stået på arbejde og for lidt søvn.




Torsdag-fredag havde jeg fri, og nick kom på besøg. Dejligt. Torsdag tog vi på stranden alene, og Fredag var vi på Moesgård strand med Rikke, hvilket var mega varmt, men mega hyggeligt.


Han tog hjem igen fredag aften, da han jo sku hjem og lave videre på huset (det går LANGSOMT fremad)... Godt det ikke er mit hus, for det ligner Jerusalems ødelæggelse lige nu.

Nå men det var nogle dejlige fridage, med meget søvn på trods af varmen. Så gik det løs med arbejde fra kl. 6.45 lørdag, søndag og igen i dag. Søndag aften ringede N fra arbejde dog, og sagde at jeg var nødt til at melde mig syg mandag morgen fordi jeg sku drikke drinks med hende om aftenen. Heh, jeg tog så derover, men kom alligevel op kl. 5.45 for at møde 6.30. Det var hårdt i starten, men da jeg ikke var fuld dagen før, var jeg kun træt og ikke dårlig. Man ska sgu bryde den traditionelle søndagsrytme ind imellem, og det valgte vi så at gøre. Man skal vel leve livet lidt ud over det sædvanlige... når man nu kan;-)
Søndag da jeg kom hjem fra arbejde nåede jeg endda at gøre hele hytten ren, og tage på loppemarked i en time, hvor jeg fandt disse fantastiske smykker:


Ørenringe til 20kr!



og denne smukke statement halskæde til 30 kr!
Elsker at der er lidt afrikansk over den.



Jeg fandt også en gammel lysestage. Kan jo godt lide at tingene har det fine gamle look.


Desuden har jeg brugt 700kr af min løn til at købe et par fine ankelstøvler på ioffer.com. De er en anden udgave af Christian Louboutin's Ariella boots med nitter, og er derfor meget billigere end de originale. Jeg synes de er rigtig fine hvis man mixer med noget feminint eller lyse jeans så man ikke kommer til at se for goth ud (hvilket jeg har lidt tendens til pga. mit mørke hår).


Her er de, og der er kun 6 dage tilbage til de kommer! Jeg ledte egentlig bare efter almindelige ankelstøvler med nitter på, og så dukkede de frem, hvorefter jeg fandt ud af at det var en kopi af Christian Louboutin. Det er jeg egentlig ligeglad med, da jeg nok aldrig vil få råd til de ægte. Hvert fald ikke som studerende.
Har været lidt i det nostalgiske hjørne i dag. Nok pga. regnen. Har tænk meget på fortiden og fremtiden, og hvad jeg laver nu. Og at jeg MEGET gerne snart vil i gang med at tage billeder igen. Problemet er bare, at det kamera jeg gerne vil have koster ca. 8.000 mindst. Så der skal lægges en del til side.
Nå, nu vil jeg i seng, ska jo tidligt op imorgen igen. Kæft jeg glæder mig til jeg har fri i uge 30!
Hygge derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar