torsdag den 30. juli 2009

Nyt cam, og brug deraf!


SÅ fik jeg så sandelig gang i mit cam! Jeg har taget et par billeder hver dag, både af mig selv og hvad der lige er omkring mig. Og nu når det regner så frygteligt meget i dag (og fordi jeg ikke har overskud til andet) så smider jeg lige et par stykker på bloggen.
Men først vil jeg lige prale af at der i dg kun er 4 dage til jeg tager til Mallorca med Nick. Nøøøhj jeg glæder mig. Har ikke været afsted i tre år.
På lørdag regner jeg med at jeg ska være sammen med Mette og rikke og måske hende malene, som mette kender. Jeg renger med vi ska hygge med nogle lækre cocktails og måske lidt i byen.
Jeg kan simpelthen ikk lade være med at høre White lies og Trapt hele tiden. Hører begge bands så meget at jeg er bange for jeg bliver træt af det til sidst. Men så ska jeg vel bare undgå dem lidt, så kan jeg nok høre dem igen lidt senere. Synes ofte man bare lige har brug for en pause, hvorefter man vender tilbage til "det gode gamle". Men sådan er det jo generelt med mange ting i livet.
Næsten alle (også dem der ikke vil indrømme det) har det bedst med det de kender, og er måske ikke mega optimistiske omkring det nye. Det hænder at man bliver blæst væk af det nye, og at man ikke kan undgå at elske det... Men det synes jeg sker meget sjældent. Det er jo først når radioen har spillet det så meget at man kender det, at man gerne vil høre det igen, ikk?
Bonzai træ i min mors stue

Klæder 29-07


Jeg havde den lille sorte på til min fødselsdag 24-07

Klæder i dag



Svaghed for nattebilleder


Banegården set fra broen

Skal seriøst have skaffet mig en tripod hurtigst muligt, jeg gerne vil have nogle af nattebillederne lysere. Det giver sådan en magisk lys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar