søndag den 26. juli 2009

Gaver, støvler, og tømmermænd!

Så er jeg tilbage i Århus efter en hel uges ejstrupholmer-hygge! Torsdag tog Mette og jeg godt nok til Århus et smut, for at holde min fødselsdag når kl. slog tolv! Men ellers har jeg været i ejstrup.
Tirsdag valgte jeg at give mig selv en gave: en tatovering jeg har ønsket mig i to år. Jeg havde en i forvejen, men den er knap så betydningsfuld som den nye. Og den er rigtig flot.

Onsdag slappede jeg af, og plejede min vedvarende forkølelse.

Torsdag i Århus: Vi startede med at købe en kjole til mig som ville feje Nicks ben væk under ham om fredagen;-) derefter spiste vi kinesisk og tog hjem til mig og delte tre flasker vin inden vi tog på Hr. Bartels for at nyde cocktails. Vi var dernede kl. 00.04 og så gik det ellers løs. Vi blev der til kl. 2 hvorefter vi mødtes med nogle af mettes drenge. De ville videre i byen så vi fulgte efter.
Vi endte med at tage hjem kl. halv fem med en durum i hånden heh.

Vi kørte hjem dagen efter, hvor jeg blev modtaget af familie med gaver og sang. Nick gik sammen med de andre for at give mig den bedste gave jeg nogensinde har fået. Et Canon D350 spejlrefleks kamera. Jeg blev så glad at jeg tudede heh.

Om aftenen holdte jeg fødselsdag, hvor jeg så en masse dejlige mennesker.

Det blev en rigtig hyggelig men lidt vild fest, hvor folk først gik i seng kl. halv fem-fem. Ingen tog i byen, men blev til det sidste. De fleste gik hjem og resten overnattede.

Igår var alle fuldstændig ødelagte, men på en eller anden måde, fik vi os alligevel taget sammen til at få lidt gang i den igen. Vi endte på rosen denne gang, men ingen blev synderligt fulde, så det gik stille for sig med at snakke med en masse mennesker, og danse lidt.

3 dages fødselsdag er hårdt, men en rigtig dejlig måde at slå fast, at man altså nu er blevet lidt ældre.
Nu er jeg altså vendt tilbage til Århus for at arbejde en uge mere. Og derefter tage en afbudsrejse mod varmere temperaturer med Nick.

Jeg har hentet mine støvler på postkontoret, og her er billederne. De er MEGET høje, men jeg skal nok bare lige øve mig lidt i at gå med dem. Synes virkelig de er fede!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar