fredag den 31. juli 2009

Hvad ska jeg tage med?

Jeg er i gang med at pakke til på tirsdag. Jeg har tænkt mig at købe lidt tøj dernede så jeg vil helst ikke have for meget med. MEN som pige er det godt nok svært at vælge fra.


Det vigtigste er nok bare pas, billet og penge. Men det der rygsæg-rejseri med at købe ALT dernede, det er jeg ikk god til. Er dog lidt bekymret da der igår sprang en bombe i lige præcis den by vi ska bo i, nemlig Palma Nova. Men jeg er fortrøstningsfuld, da det kun skete i forbindelse med et jubilæum og de siger at hvis man blot holder sig fra politistationerne, så sku der ikke ske noget.


I dag har jeg haft min sidste vagt på skejby som fast afløser her i sommerferien. Så imorgen ska jeg bare sove længe!

Har sovet en del i eftermiddag. Det var egentlig ikke meningen. Men sådan her har jeg set ud det meste af eftermiddagen: Under dynen, dejligt.

Nu må jeg hellere komme i seng. Har masser at se til imorgen igen. Ska lige ned og købe nogle ting til rejsen. Nu er klokken også over 3, så jeg må hellere lukke ned nu. Fik forresten løn i dag for 4 ugers arbejde- lækkert. Resten kommer til sept. Glæder mig allerede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar