fredag den 17. juli 2009

Nyt køb + det jeg har på idag

Nick har været her de sidste to dage fordi vi havde årsdag i onsdags. Vi havde godt nok valgt ikke rigtig at gøre det store ud af det, men sammen, det skulle vi da være. Vi var ude og få lidt kinesisk mad på Joye og det var virkeligt en succes. Det var super god mad, og så var det billigt. Vi sla med 50kr r mand for to store retter og to kildevand.
Så gik vi lidt rundt i byen, og købte to guldøl, satte os ned til åren, og snakkede i halvanden time. Bagefter gik vi hjem og faldt i søvn til en film kl.23. passede mig fint, da jeg jo skulle arbejde torsdag morgen kl. 6.30. Dagen efter sku vi ned i byen og bytte hans jakke til en anden størrelse, men da de ikke hvde den rigtige, fandt han noget 3 andre ting han kunne få for samme pris. Og han så ovenud tilfreds ud på hjemvejen, så jeg går ud fra han var glad for gaven. Dejlige dage bortset fra arbejde.
IDAG har jeg en fridag. Den vil jeg bruge her på bloggen, tegne blytegninger, og læse nogle tyske aviser for at holde det hele i gang lidt endnu.


Desuden har jeg spurgt rikke om hun vil med ind og se Bliglad i Tivoli i aften, men ved ikke om hun ska arbejde. Hun har hvert fald ikke svaret endnu. Kasper har dedikeret al sin fritid 100% til sin eksamen i næste uge, så han kan nok ikke. Måake har jeg også lidt mere brug for en alene dag.

Var jo også ude og høre jazz med Pernille igår, og vi kom lidt sent hjem så jeg har sovet rigtig længe idag. Dejligt.

HER er hvad jeg har på idag:

Og denne skinnende bluse købte jeg i Carlings igår sat ned fra 299 til 49,- og det kunne jeg jo ikke modstå. Den bliver rigtig god til mange ting. Selvom den er gennemsigtig. Det handler jo bare om at tage en tubetop på indenunder, eller bare lade være. Det er jo trods alt sommer;-)

1 shirt, different accesories:


Og her med shorts og mit armbånd med kæder og ring.



Nu vil jeg have lidt frokost, og så læse det der tysk. Øv.
Hyg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar