mandag den 20. juli 2009

Today


Jeg vågnede i morges på min første dag i min ferieuge og er - SELVFØLGELIG- blevet syg. Har åbenbart åbnet mit vindue i søvne i nat , og har derfor sovet i træk resten af natten.
Så det er blevet til ondt i ørene, forkølelse osv. Nice, lige når man har fået ferie hva. Fuck noget lort.


Når jeg føler mig slasket har jeg også meget slasket tøj på:
Ikke det mest charmerende, men behageligt, det er det!
Mine nittestøvler er ikke kommet endnu. De ligger stadig på det internationale postkontor i Kbh, fordi de først vil have en kvittering på mit køb af varen. Det sendte jeg til dem i tirsdags, og har så ikke hørt noget siden. Jeg tager hjem til de gamle i aften og derfor kan jeg ikke tage imod dem resten af ugen HVIS de kommer med posten... Øv bøv.
I eftermiddag ska jeg slæbe mit forkølede korpus ned i byen for at sige farvel til mette, der rejser til schweiz imorgen tidlig. Og i aften ska jeg med tøserne ind og se sorte kugler. Det bliver godt.
Ska have alle mine ting med derind, fordi jeg ska tage toget lige bagefter.
Desuden bliver jeg jo tatoveret imorgen, og det glæder jeg mig satme til!!! Har jeg godt nok ventet længe på.
Tror jeg vil drikke lidt mere te, og se lidt mere fjernsyn. Måske hjælper det på helbredet hehe.
Det regner heldigvis idag. Så går jeg i det mindste ikke glip af det gode vejr. Håber bare jeg er på toppen igen på fredag til min fødselsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar