lørdag den 11. juli 2009

Body chain change!

Fandt ud af at løsningen med læderstykkerne ikke var den fedeste. Så jeg har sat et armbånd i til at forbinde kæderne på ryggen. Det ser meget bedre ud!



Har lige snakket med min mor i en halv time. Savner hende ret meget, har snart ikke set hende i en måned. Trænger måske lidt til at komme hjem og være lidt. Men arbejde arbejde arbejde først. 5 dage til, så har jeg fri i en uge! Ja tak. Hun giver Nick noget mad med som hun synes jeg sku have, nu når jeg sørger for kost og logi til dem fra i dag til mandag. Ham og mark kommer nemlig og besøger mig i anledningen af jazzfestivalen. Og så ska vi i byen i aften med Rikke og de andre tøser. Lang tid siden jeg har hygget med brormand og generelt bare set ham. Så det bliver fedt.


Glæder mig vildt meget til de kommer. Det er jo sjældent jeg har besøg hjemmefra, bortset fra nick selvfølgelig.

Nå, jeg ska finde ud af hvad jeg vil have på i aften. Til dem fra Århus, husk og nyd den gode musik i weekenden og resten af ugen. I ska vente et år på det kommer tilbage hvis i misser det heh. Hyg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar