onsdag den 8. juli 2009

Body chains - DIY

Har set rundt omkring i bladene at body chains nu kommer frem. Jeg synes simpelthen at de er SÅ fede, da de bare kan pifte en ret kedelig top på nul komma fem.



Jeg har lavet et late night project her inden jeg ska i seng, og endte med dette resultat:





Jeg har brugt 4 halskæder, 1 armbånd og to smalle stykker læderbånd.






Det er ret nemt, og når man forbinder de fire kæder så de passer rundt om kroppen er man allerede godt på vej.



Det var lidt svært at tage et billede af ryggen, men takket være selvudløser kommer billedet her:


Og så kom jeg i tanker om et super fedt armbånd som jeg fik af min mor engang. Hun har selv brugt det da hun var ung.



Den er også med kæder, hvilket virkelig appellerer til min rå side. I loooove it:





Jeg må hellere komme i seng nu. Jeg glæder mig godt nok til weekenden. Min bror, hans ven og nick selvfølgelig kommer og så ska vi til jazzfestival og i byen med de andre tøser fra byen.


Har egentlig været lidt glad for regnen de sidste dage. For det får en til at tænke lidt mere... I hvert fald mig. Og så er temperaturen også lidt mere udholdelig.



Godnat her fra Århus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar