tirsdag den 9. juni 2009

ferieøl og reunion update

Er tilbage efter en lidt hektisk weekend synes jeg. Hvis jeg ikke lige har læst, så har jeg været i byen. Dog mest læsning. Vores reunion i lørdags var faktisk rigtig hyggelig. Havde slet ikke forventet at det var så hyggeligt, men det var faktisk godt at se folk igen.


Jeg havde 12-timers eksamen igår fra 8-20. Så vi piger gik ud for at få en ferieøl bagefter.

Rigtig hyggeligt, men var hjemme igen halv elleve, smækkede den gamle film "The dark side of the sun" med Brad pitt på, og gik derefter i seng. Meget rolig dag. Tror eksamen gik okay.


har så ikke særlig mange penge tilbage til resten af måneden, men følte lidt at jeg har manglet en støvet pink bustier til mine oversize toppe, så den er jeg kommet til at købe over nettet idag.

Glæder mig til at komme hjem til familien på torsdag da mor er blevet opereret. Så må jeg hellere passe hende lidt. Er ret bekymret for hende så det bliver godt at komme lidt hjem igen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar