onsdag den 3. juni 2009

Solbrændt og fuld af oplevelser (og øl)



Så er jeg glædelig hjemvendt igen... 5 dage i super godt vejr, med masser af gutter og gutinder fra hjembyen. Det var fantastisk. Har set en del musik i år: Veto, Nik & Jay, Suspekt, Nephew, Spleen United, D:A:D, Wong Boys og ZZ Top. Alt sammen meget kendt fordi jeg ikk var ædru nok til at finde scenen da de mere ukendte bands var på heh.

Lige inden jeg tog afsted fik jeg heldigvis købt mig en cowboyskjorte i "mission Afrika". Den har jeg haft på 3/5 aftener. Så dejlig! Og så passer den til næsten alt.


Har vedlagt et par billeder.

Cowboyskjorten (35 kr)
og et guldkøb jeg har ledt efter i laaaaang tid. Den grå oversize blazer, ja da! (25) Plus en hvid underkjole der ska bruged meget her til sommer. Er der noget bedre end at finde guldklumper i secondhand... NEJ

Som forudset brugte jeg min nye lædertaske konstant. Så den har allerede tjent sine 120 kr ind igen.

Må indrømme at det var lidt hårdt at skulle gå op og ned af en stiv kæreste og faste veninder døgnet rundt, når man nu er vant til at bo alene. Men det gik nu fint alligevel. Var jo selv ikke helt appelsinfri (thank God). Men det var fandme fedt.. Ska vidst afsted igen næste år. Måske Skanderborg her i august også??

Jeg har lige opdaget at sygehuset har givet mig mere i løn end jeg havde regnet med, så nu har jeg da helt vildt lyst til at shoppe. Men det er jo kun d. 3 hehe.

Rikke var her til aften. Vi grillede kylling os spiste pastasalat. Dejligt at se et andet ansigt end de 40 jeg har kigget på i lejren i 5 dage i træk. Hun har sommerferie allerede. Heldige tøs. Jeg har dog kun én eksamen mandag, og så er jeg også færdig. Lækkert!

Nå, ska tidligt op og læse imorgen. Well, nighty nighty then

Ingen kommentarer:

Send en kommentar