lørdag den 26. september 2009

Fog in town

Det er meget tåget i aften.. Lidt dystert... Kan jeg godt li'. Har været sammen med P og Tine og hygget og set fangerne på fortet i aften. Det var sgu hygge!



Billeder fra en lille gåtur med Mette:



Jeg har fundet en kjole i mit skab som jeg ikke rigtig har fået brugt fordi den var for stor. Nu har jeg syet den ind i siderne. Den er lidt 80'er madonna agtig hvis man tager en masse kæder på til, fordi der er nogle små mønstre på. Så nu ved jeg hvad jeg ska have på næste gang jeg skal i byen. Den er bare en smule gennemsigtig. Så man skal hvert fald have leggins på, og en hudfarvet bh.



Har arbejdsweekend. Og alligevel sidder jeg oppe kl. halv et. Er bare nattemenneske, og forfærdeligt dårlig til at gå tidligt i seng. Imorgen skal jeg også alt muligt efter arbejde. En tysk afl. venter, så der er ikke meget afslapning i vente.

Jeg har så meget brug for en vinterjakke, men indtil videre må jeg nøjes med mine striktrøjer... Har nemlig ikke råd til at spendere penge på en jakke liiiige nu. Måske efter den første uge i okt. Skal nemlig prøve at se hvor lidt penge jeg kan bruge hver uge...  Der skal jo også være penge til julegaver senere hehe.

Nu må jeg hellere hoppe på hovedet i seng. Ska jo op igen kl. 5.45. Øv...

Godnat derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar