søndag den 20. september 2009

Jeg er ret træt af

altid at være så langt fra min kæreste og familie...
Mange af veninderne heroppe tager bare spontant hjem til kæresten for at lave med med ham, se film, eller bare gå en lille tur... For at gøre det, ska jeg sidde i enten tog eller bus i 1½ time og betale ca. 100 kr hver vej (hvis jeg også skal hjem igen). Og det er faktisk noget nær et helvede at finde tid til at være sammen med ham, da han nu også arbejder i weekenden.
Og når han endelig har fri, ska jeg arbejde eller lave lektier. På torsdag tager jeg hjem til ham for at bruge torsdag aften på at hygge lidt. Jeg har nemlig fri fredag, men da han ska arbejde fredag, og jeg ska arbejde lørdag søndag, ses vi nok kun torsdag aften. Jeg ska jo hjem igen fredag aften. Det er virkelig irriterende...










(blandede billeder jeg har taget)

Bortset fra det, har jeg haft en rigtig god weekend. Torsdag var jeg i klubben med uni-folket, og fredag tog jeg til Horsens med rikke for at besøge mette. Fredag med mette og rikke var faktisk en stor succes. Vi fik snakket, hygget, danset og drukket fantastisk god hvidvin. Og vi er blevet ret gode til at lave ting sammen, alle tre. Det er virkelig dejligt. Fantastiske piger, elsker jer begge!
Lørdag kunne jeg ikke overskue at forsøge at udrydde mine tømmermænd for at komme i byen igen igen... så jeg blev hjemme og hyggede mig med mit kamera og senere en god film.

Idag forkælede jeg mig selv med tigerrejer og stegte grønsager - mums.
Nu vil jeg se 'the edge of love' på opfordring af  Laura fra 'Neon Signs of Happiness'.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar