onsdag den 16. september 2009

I wanna make everyday things beautiful


Lidt billeder fra dagen i dag. Elsker mine nye støvede-rosa farvede pyntepuder! De er så smukke. Jeg fik dem i 'dengang' til 100 for begge. Jeg har desuden lige hørt at Dizzy Mizz Lizzy laver en reunion tour med 5 koncerter, hvoraf en af dem er her i århus! Det SKAL jeg bare med til! Billetsalget starter på søndag!
Jeg har det rigtig godt lige i tiden. Jeg savner godt nok nick lige nu, men det er nok nærmere fordi jeg ved der går lang tid inden jeg ser ham igen... Derimod skal jeg i klubben imorgen aften for første gang på det her semester, til Horsens fredag og være sammen med Mette og Rikke. Og så må vi se hvad jeg finder ud af lørdag. Jeg vil ikk hjem til ejstrup da det er ret meningsløst når nick og mark ska til koncert lørdag og arbejde søndag. Jeg må finde en dag hvor jeg kan snige mig til fri fra skole, og så tage hjem til ham. Det er lidt hårdt når alle de andre piger har deres mand lige ved hånden.
Upcoming reunion med krabbesholm d. 2-4 okt. Glæder jeg mig også til! Bliver godt nok spændende.
Er desuden begyndt at læse Momo's blog rigtig meget, da hun poster rigtig mange smukke billeder. Jeg føler mig inspireret. http://momounivers.blogspot.com/
Ellers savner jeg bare mine lange gåture ude i mørket... Men det tør jeg ikke længere gøre her. Kun når jeg er i bette-byen heh. Det er mere sikkert. Lidt synd, nu når jeg elsker at tage nattebilleder.
Billede nr. 4 er forresten nye køb, og jeg elsker dem alle!
Nå, jeg skal tidligt op og i skole. Så Nat nat derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar