lørdag den 5. september 2009

Photo red.

Arbejdsweekend igen.. Skal snart mødes med mette nede i byen til en aftenkaffe. Stille og roligt forhåbentligt da jeg jo ska op igen imorgen meget tidligt og på job.


Nick har bedt mig om at tage et par billeder til hans hus, så jeg er gået i gang. Jeg viser resultatet senere.


Udover det har jeg ikke rigtig købt noget moderelateret her for nylig. Har dog selv sat nitter på et par sorte leggins, hvilket i øvrigt ser rimelig fedt ud. En uge efter så jeg så at der er kommet nogle i butikkerne som ligner rigtig meget det jeg har fundet på.. så nu må jeg bare finde på et ny sted at sætte dem heh.

Ska virkelig snart ud og finde et par stilletter da jeg efterhånden har fået kvæstet de andre rimelig meget, ved at gå på brosten her i Århus.


Nå, et S/H billede jeg har lagt lidt farve i øjnene på. Det er egentlig taget bare for sjov. Red. i psd CS3. Hav en hyggelig lørdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar