søndag den 6. september 2009

Halskæder

Er blevet en lille smule syg... Jeg vidste det fandme bare. Nick har selv været syg, så jeg gik næsten bare og ventede på det. Har i hvert fald ondt i halsen.

Imorgen ska jeg have alle mine skolepapirer og noter sat i orden, så det ser ud som om jeg har styr på det hele. Derefter ska jeg i banken og sætte en check ind på min opsparing. Så vil jeg på udkig efter en stor oversize striktrøje til vinter og mpske en gave til en fødselsdag jeg ska til på lørdag.


Puha, Nana vil i byen med mig onsdag, ska måske i klubben torsdag, danmarks største fredagsbar fredag, og 50 års fødselsdag lørdag. Føj for den da. Tror liiige jeg ska høre folk om de ikke vil vente med at drikke md mig til fredag i stedet for alle dage. Kan ikke lige overskue alle de drukdage.

Har pillet min bodychain fra hinanden for at lave nogle lange halskæder. Den med ringen er fra Dyrberg/Kern, men resten er bare tilfældige kæder jeg har sat sammen. Jo flere jo bedre!

Elsker dem!

Ska egentlig også have skaffet mig en vinterjakke. Måske noget langt i år???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar