mandag den 28. september 2009

late night session...

Jeg har lige lavet mine egne ripped strømpebukser. Det ser faktisk okay ud. Hvis jeg så tog shorts eller en rockish kjole på, så er den der bare!
Jeg skal jo til reunion på højskolen hele weekenden. Det bliver spændende at se dem allesammen igen. Om folk har forandret sig osv. Tror jeg dog ikke, da folk jo også var voksne mennesker på det tidspunkt.

Har taget lidt billeder igen..
Først af min nye oversized læderjakke, købt for en skilling i dengang;-) Jeg siger ikke hvad den har kostet for den er SÅ meget mere værd heh. Den er lidt 80'er agtig da den er stor foroven, og sidder stramt i livet.


Her er de andre billeder. Lidt random.




Imorgen har jeg fri fra skole. Men er lidt spændt på om jeg bliver kaldt på arbejde kl. 6.30, for jeg har nemlig sagt jeg var villig til at komme i tilfælde af problemer.

Onsdag vil jeg enten hjem til Nick, eller kigge ned på escobar med nogle af tøserne. Det stopper mig ikke at det er en hverdag, for jeg har også fri torsdag! desuden har jeg lavet min tysk opg. færdig, så jeg er lovligt undskyldt heh.

Det var alt for denne gang. Sov godt derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar