mandag den 1. marts 2010

can't get rid of the cold!!!

Er stadig lidt småsyg og hoster med mere... Er stadig en smule afhængig af næsespray men prøver virkelig at holde op nu her.

Fik tidligt fri fra arbejde, da der ikkevare mere de kunne sætte mig til. Så nu har jeg lige brugt et par minutter på at tage det allersidste polaroid billede jeg har haft fra min film for 2 år siden. De holder nemlig ikke særlig lang tid (hvilket er hvorfor billedet er så mørkt), så det var med at få det brugt, mens det stadig fungerede nogenlunde.
Synes det er en fed effekt at tage et polaroid billede, og derefter tage et ny billede af det.
Lige nu sidder jeg på nettet for at finde ud af hvor de sælger ud af restpartier for disse film.

Jeg går og er rigtig træt for tiden. Tror selvfølgelig det har noget med forkølelsen at gøre. Og så en indre stress, der råber at jeg burde sidde på skolen hver dag med min BA i stedet for at tjene penge. Er dog kommet i gang med skrivningen. Har indeledning, problemformulering, og er startet lidt på teori-afsnittet. Tager op på skolen imorgen og torsdag for at lave mere på det... Fredag skal jeg til 'what the fuck' arrangement med pigerne fra uni oppe på skolen. Morten Breum og Hampenberg kommer og spiller. Hehe så der kommer nok nogle sene 90'er hits fra Hampenberg hehe. 


Nick var på besøg i weekenden, hvilket  var super skønt. VI valgte at være lidt nostalgiske om lørdagen og tog ud og spiste på den restaurant der var den første vi havde spist på efter vi blev kærester. Det var virkelig hyggeligt.

I dag skal jeg lave juridisk engelsk aflevering, gøre rent, vaske tøj, tage en lur og til step kl. 19.
Imorgen skal jeg drikke kaffe med rikke, der lige er hjemventd fra ti dage i Angola. Så hun er nok helt chokoladebrun, øv... Men det bliver dejligt at se hende.

Er meget dårligt til at tage gode billeder for tiden, Tror det er fordi jeg ikke gider gå udenfor i kulden og udforske med mit kamera. Det var sjovt i starten, men ikke længere. Her er et hyggebillede fra en tilfædig aften.


Jeg vil til at vaske noget tøj. Vender måske tilbage senere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar