tirsdag den 2. marts 2010

Come on spring!

Nu må foråret gerne komme! Jeg vil nemlig gerne begynde at hænge mine nok så tunge og velbrugte vinterjakker i opbevaringsrummet i kælderen, og bytte dem ud med noget mindre, og mere behageligt.. Såsom disse jakker:


Som det nok kan ses går jeg især efter parka- looket eller trench-coat looket... Synes faktisk den grå i nederste venstre hjørne er den fedeste..

Men de første penge jeg skal bruge i foråret går nok højst sandsynligt til en ny printer. Min gamle er nemlig stået af. Derefter står flytning næst på prioriteringslisten. Jeg har nemlig måske fundet et nyt sted at bo. En bekendt har nemlig lovet mig at jeg kan overtage hendes lejlighed når hun flytter til kbh inden sommerferien. Det præcise tidspunkt er dog ikke fastsat endnu. Så jeg går bare og venter.. Og håber på det ikke er tomme løfter, for jeg vil SÅ gerne væk herfra. Er dødtræt af min 1-værelses og trænger til nye omgivelser. Der er ret irriterende at man kan se ens komplette lejlighed lige når man kommer ind ad døren. Så jeg lægger penge til side så snart jeg kan, og beder til at jeg får et ordentligt luns tilbage i skat.

Nå, ikke mere brok herfra..

Har læst på skolen idag i 5 timer... Var så ude og få kaffe med Mette her tidlig på aftenen, og derefter til træning i en time. Det var sgu fedt at slå og sparke ud i luften i en time hehe...

Jeg vil gerne i seng nu. Har nemlig en arbejdsdag foran mig igen imorgen... Puha, op kl. 5.30 endnu engang. Godt jeg kan sove lidt længere Torsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar