mandag den 15. marts 2010

Jakke sælges og lejlighed søges


Jeg vil rydde ud i mit skab (og tjene lidt ekstra penge hehe), Så denne jakke sættes også til salg på trendsales til kun 200kr med det hele. Jeg brugte den meget sidste år, i overgangsperioderne når det ikke var for koldt. Har været rigtig glad for den, men nu skal den videre...

I dag har jeg siddet på skolen for at skrive... Tog derop kl. 9 og er nu lige kommet hjem igen.. En lang dag foran computeren...

Senere skal jeg ned på apoteket, i fitness og så lave min aflevering til fredag. Så slipper jeg nemlig for at sidde med den resten af ugen!

Der er ikke sket så meget spændende idag. Andet end at Helle var mega sjov i pausen.. Hun havde tømmermænd for 2. dag i træk, da hun lavede den klassiske i lørdags, med at drikke sog selv mega fuld (næsten til bevidstløshed) Ja det resulterede i den førhen nævnt klassiske situation at veninden blev nødt til at sende hende hjem i en taxa, holde hendes hår, putte hende i seng, og dagen efter forklarer hvad hun lavede aftenen før ha ha.. Mega skægt. Især fordi Helle er typen der plejer at kunne styre sig og klare sig selv efter en bytur. Det var sgu skægt at høre om! Dejlige tøser.
Hmm en gang i denne uge vil jeg trodse kulden og gå ud og tage nogle billeder... Det er ved at være lang tid siden.

Har lige fået et tilskud til yderligere overlevelse i Århus af mor... Det var sgu dejligt. Nu er der LIDT luft på kontoen igen og det skal hun da selvfølgelig have lidt credit for;-)

Jeg kigger stadig lidt på lejligheder selvom jeg har den anden i baghånden hvis jeg SKAL være.... Jeg håber virkelig på at kunne finde en to-værelses her i området til rimelige penge... Men nu må vi se hvad jeg finder på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar