søndag den 21. marts 2010

Summer stuff

Jeg har lige opdaget at alle partout billetter til Jelling festival er udsolgt... Øv! Det er jeg virkelig træt af. Men jeg overvejer at tage afsted alligevel. Måske bare tage ind og besøge de andre på campingpladsen eller bare købe en endagsbillet. Det var også for meget emd 5 dage sidste år. Det var sgu lidt hårdt.

Har helle rikke fået arbejde på Skanderborg festivalen, så det bliver nok også et par endagsbilletter her... Jeg har jo nok ikke råd til at bruge 1800 på en billet hvis jeg skal spare sammen til at rejse. Desuden har jeg taget arbejde den uge, så jeg kan kun komme afsted fredag-søndag.

Men penge eller ej, festival skal jeg til, om det er så er dagsbilletter jeg skal købe. Det er jeg ligeglad med...

Sidder og kiger efter inspiration til sommer... Har fundet nogle billige ting på h&ms hjemmeside, som jeg nok gpdt kunne finde på at købe når vi kommer tættere på:


Hørbukserne i på dette billede ser virkelig dejlige og afslappende ud. Måske i kakigrøn i stedet?

Jeg er træt af min kedelige sorte bikini, hvori elastikken er ved at være fuldstændig ødelagt af slid. Så den næste skal være i en skarp grøn farve som denne.

Denne ring til 39,95!!! Den er sgu flot og 'sommerlig'! Jeg er jo lidt en sucker for store ringe

Denne stråhat til de solrige dage ville frisker ethvert outfit op!

Og denne fede cowboynederdel i stretch vil være perfekt med en rock'et t-shirt, solbriller og stråhatten

Får besøg af Rikke imorgen. Det bliver sgu godt at se hende igen! Vi skal bare lave nem mad og hygge. Hun rejser jo til August så det er med at nyde det mens hun er her.

Igård var jeg jo ude og besøge nick på kasernen. Det var sgu sjovt at se ham i uniform og lave øvelser sammen med de andre menige hehe. Men det var en rigtig lang dag i det hele tiden. Da jeg kom tilbage til Århus kl. 20.20 sku jeg skynde mig at skifte tøj, for at mødes med P, Nat og Paris... Vi sku lidt i byen, men det endte med at P og jeg tog hjem inden kl. tre alligevel. Aaah eller dvs. vi smuttede lige ind omkring jacobs pita bar inden... Mums det var god natmad!

I dag sov jeg så til kl. 12 selvom jeg var rimelig tidligt hjemme. Dejligt at sove ud. Har ikke rigtig lavet andet end at hygge, se fjernsyn og træne idag. Stille og roligt. Det havde jeg liiige brug for..

Nu vil jeg i seng. For selvom jeg har sovet længe, lider jeg stadig af kronisk træthed som min mor hehe.

Nat nat derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar