torsdag den 18. marts 2010

Spring weather and choko lava cake for dessert

Var til kandidat møde på skolen idag... Så bliver man virkelig i tvivl om man skal fortsætte med at læse uden pause, fordi International Markedskommunikation var meget spændende at høre om... Og fordi at vi kun er to ud af hele holdet der overvejer en pause. Jeg har jo egentlig fået arbejde fra august så min beslutning er stort set taget. Men man fik et generelt indtryk af at det var rimelig nemt at få et job indenfor sit fag efter kandidaten, så nu er man da mere forhåbningsfuld end før.. Dejligt.

Nu vil jeg bare finde en billig lejlighed et sted, så jeg kan flytte i sommerferien, og har et halvt år til at komme på plads inden jeg skal ud og rejse lidt.
Nå, men sidste weekend sku jeg jo arbejde. Så Nick var nøst til at være her hvis vi sku ses. Lørdag sku vi ned og finde nogle nye jeans til ham..

Desværre fandt jeg også noget jeg faldt for... Hmm et par nye jeans hos Carlings til 300,- Der er dog stadig mærke i for jeg ved ikke om jeg kan tillade mig at beholde dem. Har jo ikke så meget at gøre med.. Men jeg tror jeg gør det. Det er jo lang tid siden jeg har købt bukser der sidder så godt som disse...


Og de slidte detaljer er mega fede... hmm sku man gøre det?


Udover det har jeg spist salat i skolen idag, hvorfor jeg tillod mig at bage en choko lava cake til aften og salat til aftensmad i stedet for 'rigtig' mad. Det er meningen at der skal flyde chokolade ud af den hvis man spiser den på tallerknen, men jeg valgte at spise den i formen, for ikke at svine for meget hehe.
Den er vildt god. Opskriften har jeg fundet på denne kage blog...

Hm ellers har jeg lavet lidt eng afl. Kom jo først hjem fra skole kl. 17.30, så det har været en lang dag... Imorgen tager jeg en hurtig tur hjem til Ejstrupholm fordi jeg jo skal køre med nicks far ud på kasernen lørdag morgen.. Jeg spiser hos min mor imorgen aften med brormand, og det glæder jeg mig sgu egentlig til...

Ellers ikke rigtig noget ny herfra.. Andet end det sædvanlige.
Lige et aftenbillede af trætte mig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar