onsdag den 10. marts 2010

Don't ever let the sun go down over a fight

... but we just did. Arg en kort tlf samtale kan hurtigt udvikle sig til et mini skænderi. Bare lidt om hvornår der skal holdes ferie, uddannelser, og en generel snerren af hinanden pga. træthed og sygdom.

Jeg plejer egentlig ikke at lægge det dybt personlige direkte ud på internettet, men det gør jeg lige i aften, fordi jeg føler det irriterer mig så meget, at jeg bare bliver mere sur hvis jeg holder det inde. Jeg gider for alt i verden ikke ringe til en veninde, der vil kunne psykoanalysere det hele itu, da jeg ved at vinden har lagt sig igen imorgen, så derfor ender det her.

Jeg hader bare de dage hvor man ikke kan overskue noget som helst, fordi man som mig har været forkølet i snart 3 uger og er endt med en kæmpe hovedpine her til aften. Det var ikke rigtig fordi vi var uenige om noget, vi kom bare til at snerre begge to, og så bliver modparten sur over snerren og begynder at bande osv. osv... ØV, mega træls.. Nå, han fik en godnatbesked alligevel. Så har jeg da gjort MIT...

Hm kan bare mærke at jeg er syg imorgen igen, så i dag sætter jeg ikke mit vækkeur. Det gik i øvrigt godt i dag hos min vejleder. Han fortalte så lige til sidst at grunden til han ikke havde svaret på mine mails var at hans kone var meget syg, og at han havde brugt meget tid på hospitalet det sidste stykke tid. Jeg fik simpelthen så dårlig samvittighed. Han skal selvfølgelig svare på mine mails så hurtigt som muligt, men jeg fik det sgu dårligt over at have rykket for svar alligevel.

Anyway, jeg vil hoppe i seng. Har drukket for meget kaffe og te her til aften så nu må tiden vise hvor mange gange jeg skal ud af sengen hehe.

And in conclusion - Just some beautiful good-night-pictures by Steven Pan:




Nighty Nighty

Ingen kommentarer:

Send en kommentar