mandag den 22. marts 2010

New cravings...

Har fundet en fed og simpel parka jakke fra både monki og weekday.. Jeg skal skal skal bare have fat i en af dem. Jeg VED der kommer en forsikring der skal betales her til april, men jeg har også arbejdet ret meget på det sidste, så mon ikke det lykkes mig at få råd til en af dem nu når de kun koster ml. 3-400...



Aarrrw so not fair...

Hmm jeg glæder mig til weekend... Jeg skal nemlig arbejde imorgen og onsdag. Imorgen skal jeg være på A6 da den faste er syg, og det håber jeg også jeg skal onsdag. Kan jo godt lide det på baby-afdelingen hehe. Men så må bacheloren lige vente til jeg kommer hjem og kigger på den. Skal så sidde på skolen hele formiddagen indtil jeg skal med toget hjem. Skal jo se brormand få sit svendebrev, for familien skal jo også passes. Torsdag aften eller fredag morgen skal jeg så tilbage til Århus igen.. Men det går nok det hele..

I dag er gået med skole fra 9-15 træning kl. 16, lidt handleri i netto og nu, aftenhygge og overvejelser om jeg skal gå i gang med juridisk engelsk aflevering til fredag.

Også lige lidt mundlort fra mig... Arg jeg vil ud af denne her lejlighed! Jeg vil rejse rejse rejse... Have mere sommer, mere fri, mere af min familie, og ja.. især mere kæreste! Det er sgu ikk meget at have set hinanden 7 timer på 14 dage! Øv øv øv... Men nå, vi ses jo på lørdag og fire dage frem. Det er altid noget...


Lidt billeder fra i dag...

Morgenmad inden skole og tjek på boligportalen..


Skøn smoothie inden træning...


Og et lille eksperiment fra igår aftes hehe... Ved sgu ikke hvad jeg har tænkt på..

1 kommentar: